Ledenonderzoek:
Fit!vak moet meer werk maken van profilering fitnessbranche
Vervolg:
Uit het in 2013 gepubliceerde ledenonderzoek blijkt dat de achterban van Fit!vak niet positief is over de profilering van de branche in de media: dat scoort geen voldoende. Leden vinden dat Fit!vak meer werk moet maken van de naamsbekendheid van Fit!vak, ook bij consumenten, en zich vaker in de media moet profileren. Om de naamsbekendheid en het marketingeffect voor haar leden te versterken, gaat Fit!vak in 2014 onderzoek doen naar de kansen en mogelijkheden van een zogeheten social media magazine: IFitness. Op basis van de conclusies en aanbevelingen besluit Fit!vak of het IFitness opneemt in de communicatie.
Fit!vak hecht grote waarde aan communicatie met haar eigen leden. Dat gebeurt onder meer via digitale nieuwsbrieven, papieren brieven, website, conferenties, de algemene ledenvergadering, accountmanagement en Fit!Magazine (FM). FM is het vakblad voor de ondernemer in de fitnessbranche en het officiƫle huisorgaan van de branchevereniging. In 2013 verzorgt LMCG de uitgave van FM (op papier en online), maar ook social media als Facebook, LinkedIn en Twitter.
Dienstverlener
Jaarverslag 2013 Fit!vak
03